Skip to main content
  • 0.1

    Sandheden om den røde tråd

    Vidste du, at den røde tråd i grafisk design faktisk er et net? Tråden skal nemlig binde alle elementer i din kampagne sammen ‒ OG forbinde dit brands fortid og fremtid for øjnene af kunden. Desuden bør designet flette koncept og strategi ubesværet sammen. Skal vi flette for dig?

  • 0.2

    Form og funktion: Hønen eller ægget?

    Er det til at læse? Kan kunden afkode dét? Taler farver og design til målgruppen? Selv om vi er grafikere, kommer funktionalitet og slutresultat først for os: Det er ingen sag at lave noget smukt – eller downright crazy design ‒ men virker det ift. dine kunder? Dét er vores første pejlemærke.

  • 0.3

    Blå mig her og blå mig der

    Tænk på en farve … fx blå. Brug så præcis dén farve på dit website. Så i en SoMe-annonce. Og så på en emballage ‒ og i et fysisk katalog. Stadig samme farve? Næppe: Så snart du skifter medie og platform, ændrer farven sig. Det kræver erfaring og indsigt at ramme ‒ tæt på ‒ samme farve. Det har vi.

    “Den grafiske treenighed” ‒ tre grundprincipper hos os:

    1.

    Løfte

    Godt design løfter dit budskab op i målgruppens øjenhøjde.

    2.

    Effekt

    Godt design skaber en effekt: Salg, reaktion, aktiverer følelser. Eller er blot smukt. Eller grimt.

    3.

    Uafhængigt

    Godt design fungerer uafhængigt ‒ og på tværs ‒ af mange medier. Digitalt og offline.

    Få fat i de kreative

    Grafisk design bygger på gennemprøvede principper OG modet til at smadre snærende rammerne og vanetænkning. På tegnestuen har vi de unges sultne fandenivoldskhed ‒ og mindst én af os har så meget erfaring, at han vistnok var Gutenbergs lærling.

    • Jacob

      Kreativ chef
    • Peter

      Art Director
    • Anne-Kathrine

      Grafisk designer
    • Carsten

      Tekstforfatter
    • Andreas

      Art Director
    • Helle

      Grafisk designer