Vidste du, at den røde tråd i grafisk design faktisk er et net? Tråden skal nemlig binde alle elementer i din kampagne sammen ‒ OG forbinde dit brands fortid og fremtid for øjnene af kunden. Desuden bør designet flette koncept og strategi ubesværet sammen. Skal vi flette for dig?
Er det til at læse? Kan kunden afkode dét? Taler farver og design til målgruppen? Selv om vi er grafikere, kommer funktionalitet og slutresultat først for os: Det er ingen sag at lave noget smukt – eller downright crazy design ‒ men virker det ift. dine kunder? Dét er vores første pejlemærke.
Tænk på en farve … fx blå. Brug så præcis dén farve på dit website. Så i en SoMe-annonce. Og så på en emballage ‒ og i et fysisk katalog. Stadig samme farve? Næppe: Så snart du skifter medie og platform, ændrer farven sig. Det kræver erfaring og indsigt at ramme ‒ tæt på ‒ samme farve. Det har vi.
Godt design løfter dit budskab op i målgruppens øjenhøjde.
Godt design skaber en effekt: Salg, reaktion, aktiverer følelser. Eller er blot smukt. Eller grimt.
Godt design fungerer uafhængigt ‒ og på tværs ‒ af mange medier. Digitalt og offline.
Grafisk design bygger på gennemprøvede principper OG modet til at smadre snærende rammerne og vanetænkning. På tegnestuen har vi de unges sultne fandenivoldskhed ‒ og mindst én af os har så meget erfaring, at han vistnok var Gutenbergs lærling.
Skal vi hjælpe dig videre med dit projekt? Skriv til os i formularen, og vi tager fat i dig inden længe.