LinkedIn annoncering
LinkedIn er en platform i konstant udvikling. De seneste mange år har budt på en betydelig vækst i antallet af brugere og virksomheder. Samtidig har platformen kontinuerligt introduceret nye funktioner, algoritmer og initiativer – hvilket har gjort platformen til et vigtigt marketingvåben i dit arsenal.

LinkedIn – Det førende professionelle netværk med +850 millioner brugere
Med over 850 millioner brugere globalt – og mere end 2 millioner brugere i Danmark alene – har LinkedIn etableret sig som det førende professionelle netværk.
LinkedIn bør spille en væsentlig rolle i din virksomheds markedsføringsstrategi.
LinkedIn som social media-platform
LinkedIn er en erhvervsorienteret social platform. Det betyder, at brugerne hér primært fokuserer på det professionelle aspekt. LinkedIn er især populært blandt erhvervsfolk og dem, der søger arbejde. Mange finder inspiration og opdaterer deres faglige viden her – til brug i deres professionelle liv.
Med over 30 millioner registrerede virksomheder globalt er LinkedIn dog ikke kun gavnligt for enkeltpersoner i arbejde eller jobsøgende. Det er også en værdifuld ressource for virksomheder, der ønsker at nå ud til andre virksomheder.
Platformen er derfor som skabt til B2B-annoncering.
Hvorfor annoncere på LinkedIn?
Fordi din målgruppe befinder sig dér. Og ikke alene er de til stede; de er højst sandsynligt også aktive og dagligt besøgende på platformen.
LinkedIn lader dig nå din målgruppe – og beslutningstagerne i specifikke virksomheder med forretningspræget indhold – på netop dét tidspunkt, hvor de er forretningsmæssigt aktive.
Platformens omfattende segmenteringsmuligheder kan gøre din B2B-annoncering skarp og relevant.
Vores LinkedIn-nørder kan hjælpe dig til succes med annoncering på LinkedIn.

Fordele ved LinkedIn-annoncering
LinkedIn er i konstant udvikling som medie, og hvert år oplever platformen en markant stigning i antallet af aktive brugere.
LinkedIn er i konstant udvikling som medie, og hvert år oplever platformen en markant stigning i antallet af aktive brugere.
Mulighederne og potentialet for annoncering stiger i samme takt – og adskillige virksomheder har da også indset potentialet ved at annoncere på LinkedIn. For B2B-virksomheder er LinkedIn en sand oase. Her kan de styrke deres digitale tilstedeværelse og udbrede deres budskaber til mange millioner brugere.
Uanset om deres hensigt er at lancere annoncer eller blot etablere en virksomhedsprofil til organiske formål, er det afgørende, at virksomhederne er til stede på platformen.
LinkedIn giver dig nemlig forskellige indgange til din markedsføring:
Lead generering på LinkedIn er ideelt og effektivt
Lead-gen ads – som de også kaldes – giver dig mulighed for at tilbyde diverse produkter, ydelser, e-bøger, white papers eller sign-ups til nyhedsbreve direkte til den ønskede målgruppe.
Du gør det enklere end nogensinde for dine modtagere at tilmelde sig dine tilbud.
Samtidig larmer dine annoncer ikke på samme måde, som på andre sociale medier – fordi LinkedIn er et professionelt medie (modsat fx Facebook og Instagram). Brugerne er derfor vant til at se annoncer. Og annoncerne er ofte noget de aktivt søger; det er nemlig hér de kan opdage nye tendenser, værktøjer eller andet inden for deres branche.
Skal Bureauet hjælpe din forretning med LinkedIn-annoncering?
Bliv kontaktet af vores Social Media-nørder
Social FAQ
Vi arbejder både med private virksomheder og offentlige institutioner inden for alle brancher.
Vi har stor erfaring med virksomheder i både B2B- og B2C- og e-handelsforretninger– og både på både danske og internationale markeder.
Skal din forretning være vores næste succescase?
Vi arbejder med Meta (Facebook, Instagram og Messenger), LinkedIn og Pinterest
Et løbende samarbejde med Bureauet har en bindingsperiode på løbende måned plus en måned.
Dels vil vi gerne afslutte samarbejdet på en ordentlig måde. Dels kan der være måneder, hvor vi prioriterer en større del af budget, selvom du betaler et fast månedligt beløb.
Vi tror ikke på lange bindingsperioder – hvis du ikke er tilfreds med resultatet, skal begge parter kunne komme hurtigt videre.
Vi arbejder både med private virksomheder og offentlige institutioner inden for alle brancher.
Vi har stor erfaring med virksomheder i både B2B- og B2C- og e-handelsforretninger– og både på både danske og internationale markeder.
Skal din forretning være vores næste succescase?
Vi arbejder med Meta (Facebook, Instagram og Messenger), LinkedIn og Pinterest
Et løbende samarbejde med Bureauet har en bindingsperiode på løbende måned plus en måned.
Dels vil vi gerne afslutte samarbejdet på en ordentlig måde. Dels kan der være måneder, hvor vi prioriterer en større del af budget, selvom du betaler et fast månedligt beløb.
Vi tror ikke på lange bindingsperioder – hvis du ikke er tilfreds med resultatet, skal begge parter kunne komme hurtigt videre.
Vi ser ikke os selv som eksterne leverandører af dine markedsføringstiltag – vi vil hellere betragtes som din partner og kollega.
Derfor ser vi helst at begge parter er involveret i samarbejdet og har et fælles ønske om at vækste din forretning. Men det er altid helt op til dig, hvor meget du ønsker at blive involveret.
Prisen på annoncering på sociale medier afhænger af flere faktorer. Det kan være lige så komplekst at svare på spørgsmålet “Hvad koster annoncering på sociale medier?” som på “Hvad koster en bil?”
Hos Bureauet tilpasser vi vores marketingtiltag efter dine specifikke behov og ønsker, hvilket betyder, at du har fuld kontrol over, hvor meget du ønsker at investere i annoncering. Vi giver dig råd og anbefalinger, men beslutningen er din …
Vil du vide mere?
Vores specialister består nemlig af passionerede ildsjæle, der brænder for at skabe konkret værdi for din forretning.
De udfordringer, som din virksomhed og dit brand står over for, er vi altid bevidste om. Og vi besidder ekspertisen til at forvandle udfordringerne til konkrete initiativer, der bidrager positivt til din bundlinje.
På dine vegne bruger vi vores kendskab til den digitale kunderejse og SoMe-markedsføring til at skabe kampagner, der matcher dine ønsker. Og vi opnår målbare resultater, uanset om det drejer sig om LinkedIn Ads, Facebook Ads eller Instagram Ads.



