Paid Social Media
Hold dig top of mind hos din målgruppe – på de platforme, de elsker. De sociale medier er blevet en stabil del af vores medieforbrug, og antallet af platforme og variationer er støt stigende år for år.
En succesfuld kampagne opstår gennem et nært samarbejde mellem kunden og bureauet, omfattende indsigt og fuld gennemsigtighed
Danskerne bruger i dag mere tid i selskab med de sociale medier end på traditionelle medier som tv, radio og trykte aviser/dagblade. Dét gør de sociale medier til et af de vigtigste og mest effektive områder at markedsføre ens virksomhed, brand, produkt eller service på.
Med målrettede annoncekampagner hjælper vi din virksomhed med at blive top of mind hos din fortrukne målgruppe. Vi sikrer, at du får mest ud af dine annoncekroner. Du får fx flere leads og tiltrækker værdifulde købeklare kunder til dit website via datadrevne kampagner på de sociale medier.
Du kan bl.a. forvente, at …
Gratis potentialeanalyse
Og får du maksimalt udbytte af dem?
Få tilsendt en gratis potentialeanalyse. Så finder vi ud af, hvordan du bedst vækster og tager din digitale tilstedeværelse et niveau op. Dét kan hurtigt blive en indbringende forretning for dig.
1. Udvide din kendskabsgrad
Med de sociale medier har man muligheden for at blive eksponeret overfor nye potentielle kunder, med fangende og engagerende indhold.
2. Målgrupper og AI
De største sociale platforme som Meta, TikTok, LinkedIn osv. er alle bakket op af utrolig meget data, som er blevet opsamlet over tid – både på og uden for de sociale medier. Dermed har disse platforme så meget data på din målgruppe, at du vil kunne eksponere din virksomheds produkter/services for din målgruppe, når de er mest tilbøjelige til at købe det.
3. Tilstede under hele kunderejsen
Med annoncering på de sociale medier, har du mulighed for at tilpasse dit marketing mix, så du har aktiviteter uanset hvor i kunderejsen den enkelte kunde befinder sig. Om det er første gang de møder dit brand, eller om de har set det flere gange og er i overvejlesesfasen – eller om de er købeklare, så har de sociale medier annonceformater, der passer til punktet i kunderejsen.
4. On site oplevelser
Du har mulighed for at opsætte annoncetyper, hvor al interaktion forbliver på det sociale medie. Fordelen ved dette er, at man dermed kan spore 100% af kundens adfærd og dermed modtage præcise indikationer om hvilke produkter kunderne er mere interesserede i end andre.
5. Interaktion med din målgruppe
På de sociale medier har du gennem dit brand mulighed for at interagere med din målgruppe, som er unik. Har du flair for at skabe engagerende indhold, der både i form af tekst og visuelt opfordre modtageren til handling, får du dermed muligheden for at lade målgruppen relatere til dit brand på en ny måde, der over tid kan bidrage til kunderens loyalitet.
Skal vores Paid social-specialister hjælpe dig med at markedsføre din virksomhed på de sociale medier?
Vores specialister består nemlig af passionerede ildsjæle, der brænder for at skabe konkret værdi for din forretning.
De udfordringer, som din virksomhed og dit brand står over for, er vi altid bevidste om. Og vi besidder ekspertisen til at forvandle udfordringerne til konkrete initiativer, der bidrager positivt til din bundlinje.
På dine vegne bruger vi vores kendskab til den digitale kunderejse og SoMe-markedsføring til at skabe kampagner, der matcher dine ønsker. Og vi opnår målbare resultater, uanset om det drejer sig om LinkedIn Ads, Facebook Ads eller Instagram Ads.